De vakanties zijn weer grotendeels voorbij. Vandaar dat we alweer uitkijken naar het begin van het nieuwe seizoen. Daarin zijn in ieder geval de trainingstijden veranderd. Hieronder alles op een rijtje.
50+: Op dinsdagochtend 30 augustus zijn de 50+ers weer aan de beurt. Zelfde tijd, zelfde plaats (9:30u tot 12:00u).
Trainingen jeugd/senioren: Ook vanaf 30 augustus weer. De trainingsgroep wordt vanaf dan in drie groepen verdeeld. Hierover is al uitleg gegeven aan de betrokkenen door Gert. Voor iedereen even op een rijtje:
– 19:00u tot 20:00u: Neshro, Siss, Bruce, Mathijs, Binc en Tijn.
– 20:00u tot 21:00u: Dion, Ravi, Jaïro, Ivo, William, Omar, Fred en Paul
– 21:00u tot 22:00u: Johan, Ramon, Dries, Stef, Appie, Kees, Wim, Edwin en Jan
Hierdoor kan iedereen meer aandacht krijgen en speelt hij/zij meer op eigen niveau. We hopen dat dit voor iedereen goed uitpakt. Heb je vragen of bedenkingen, laat het mij en/of de trainer weten.
Overigens is het niet zo dat je nooit met een andere groep mee kan doen als dat af en toe beter uitkomt.
Op donderdag blijft de training voor alle jeugd van 19:00u tot 20:00u.
Donderdag 1 september is dan ook de eerste reguliere vrijspeelavond van het nieuwe seizoen. Dat betekent dat we alleen volgende week nog kunnen genieten van de aanwezigheid van onze bevriende tafeltennisclubs.
In de week van 12 september start de NTTB-competitie. Kijk daarvoor in de app of op de site van de bond.
Dan nog twee activiteiten waar je aan mee kan doen. BBTF-competitie van oktober t/m april. Inschrijven kan op het prikbord.
Op 9 september is er een oefenwedstrijd gepland tussen meerdere teams van OTTC en wij. Wil je daaraan meedoen, schrijf je dan ook in op het prikbord.