Jeugdteam Revanche opnieuw kampioen!

Zaterdag 9 december speelde het jeugdteam van tafeltennisvereniging Revanche uit Schaijk de laatste wedstrijd van het najaarsseizoen.

Tegen de directe concurrent hadden zij nog één punt nodig voor het kampioenschap. Dat punt werd in een met veel supporters gevulde speelzaal in Velp al snel behaald.

Wat de prestatie van het team bestaande uit Job van Haren, Jeroen Zegers en Stef van Rooij extra bijzonder maakt is dat ze pas voor het eerst in de tweede klasse uitkwamen. Vorig seizoen werden zij namelijk al kampioen in de derde klasse. Toen werd het beslist in de allerlaatste game. Nu werd de laatste wedstrijd met 4-6 gewonnen waardoor de voorsprong uiteindelijk opliep tot elf punten. In januari zal het team uitkomen in de eerste klasse.

Geplaatst in Competitie, Nieuws